Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o analize logów (notlauf?)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prośba o analize logów (notlauf?)

    Zamieszczone przez makog
    smer, fakt jestem z wami od niedawna, poznał bym z chęcią ludzi z tego forum, ale niestety w piątek jestem w pracy do 17.00
    Tak to już bywa, że nie zawsze nam pasuje... Ale tak jak mówi Bzyq możesz się zjawić o 19 lub nawet 20 , czy 21. Żaden problem. Nikt nie prowadzi listy obecności

    Zamieszczone przez makog
    i dlatego moje pytanie o zmianę terminu
    I właśnie dlatego terminy i miejsca spotów są sztywne, bo trudno sobie wyobrazić, że kilkadziesiąt osób nagle musi zmieniać plany łikendowe, zmiany w pracy itp, bo nagle niespodziewanie zmienił się termin spota...

    Nie łam się, prosto po pracce hot-doga w paszczę i wio na spota! :diabelski_usmiech

  • #2
    Prośba o analize logów (notlauf?)

    Koledze odcina turbo (najczęściej w okolicach 130 km/h)
    Zrobiłem mu logi dynamiczne. Proszę kogoś kumatego o analizę:

    logi z grupy 3, 8 i 11




    dodatkowo komp pokazuje błąd:

    ontrol Module Part Number: 038 906 019 LJ
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 06325
    Additional Info: WAUZZZ8E25A089991 AUZ6Z0D0384870
    1 Fault Found:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent
    Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

    Komentarz


    • #3
      rkb, przekonwertuj do do excela zeby było czytelne bo nikt tego nie odczyta

      Komentarz


      • #4
        Zedytowałem post i dałem linki do logów z vag/logs tak jak sie zapisały oryginalnie.
        Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

        Komentarz


        • #5
          :arrow: Rkb
          Do exela wróciłeś ale problem pozostał .Jaka masz wersję vag coma że takie siano robi - bo to plik orginalny wygenerowany vagiem.Pomimo szczerych chęci ale ciężko czegokolwiek sie tam dopatrzeć. Zobacz sobie kilka postów w tył jak wygląda wygenerowany pliczek z 409-1

          Komentarz


          • #6
            Własnie w jednej wersji excela otwiera mi sie ładnie w drugiej (nowszej) jest kaszana. Z forum A4 kolesiowi napisali ze zapieczone kierowniczki.. a nawet dosadniej "przeładowanie jak ch**j "

            bez wyciagania turbulum sie nie obedzie. Dodatkowo zrobilismy test statyczny (taki gdzie podnosza i obnizaja sie same obroty i migaja swiece żarowe).... nie wypadły dobrze i było słychac jakby karetka w oddali jechała.
            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

            Komentarz


            • #7
              do excela sie nie wkleja tylko trzeba przekonwertować plik csv na xls.
              w google wpisac converter csv to xls i pobrać program. Przekonwertować, zapisać jako xls i zrobic zrzuty ekranu.

              Komentarz


              • #8
                WYedytowane, da sie odczytac?
                Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                Komentarz


                • #9
                  Niech się inni wypowiedzą, ale wygląda mi to na walniętą przepływkę :roll:
                  Elegance
                  ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
                  -------------------------------------------

                  Komentarz


                  • #10
                    Złap za sztangę i zobacz jak się rusza, jeśli nie ma problemu z jej ruchem, podmień N75
                    Turbo pompuje 2 bary, przepływomierz jest ok
                    www.soft-car.pl
                    www.chiptuning-gdansk.pl


                    - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                    - Wyłączanie DPF
                    - Hamownia Obciążeniowa

                    Komentarz


                    • #11
                      Panowie na dieslach sie nie znam, to auto kolegi. Audi Avant Silnik 1.9 TDi 130 km /2004 rocznik. Gdzie szukać tej sztangi? :|
                      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                      Komentarz


                      • #12
                        wsadzasz raczke za silnik (od strony pasazera) i szperasz. Jak wymacasz turbo to od strony kola bedziesz mial te sztangietke. idzie ona w dol do mieszka, a do mieszka jest podpiety wezyk (podcisnieniowy). Pisze to bo za pierwszym razem nie jest latwo zlokalizowac.. ja pomoglem sobie lusterkiem

                        Wg mnie kierowniczki zapieczone, albo mieszek dziabniety, N75 sprawdzilbym na koncu.
                        Zobacz czy zapalajac silnik sciaga te sztangitke.

                        Komentarz


                        • #13
                          Rozruszac recznie sztange, zlogowac, zdjac wezyk podcisnieniowy idacy do gruchy, zlogowac, zamienic n75 z n18, zlogowac.
                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                          Komentarz


                          • #14
                            zamienic n75 z n18
                            a tak z innej beczki jak sprawdzić te zaworki tak na chłopski rozum ? Zaciągałem przez nie powietrze i idzie czy to normalny stan bez podawania napięcia. Sprawdzałem w swojej sposobem z mojego postu ale nie wiem czy to poprawna praca ?

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X